utvilad..

Gårdagen vaknade jag hos alice och skulle på morgonen fara och rida. Morgonen blev snarare dagen och när jag slutligen tagit mig till stallet märkte jag att jag varit så duktig när jag packat, att jag hade med mig allting, UTOM ridbyxor.. Kändes lite sådär halvirriterande att måsta köra hem(två mil) och sedan tillbaka igen(två mil), men så blev det i alla fall! Drog med mig emelie på vägen tillbaka och hon filmade litegrann när jag red frittjoff, ingen av oss hade särskilt bra dag, så det var inte så mycket att se.
Mådde skit hela dagen, ont i kroppen, halsen osv, och massor med hosta(svininflu?).

Kom sedan hem vid femtiden och tog mig lite mat för att sedan lägga mig i sängen och se en film. Vid åttatiden märkte jag att jag knappt kunde hålla ögonen öppna längre, slog av filmen och somnade. Här sitter jag nu tolv timmar senare, kan inte minnas sist jag sov så länge(framförallt så tidigt), men sjukt skönt känns det med tanke på hur få timmar jag alltid sover på vardagarna!

Nu så tänkte jag i alla fall stiga upp, trycka i mig lite värktabletter, gå ut med elli och tagga inför dressyrspec. 16.35, som jag inte riktigt vet hur jag hade tänkt orka med..





på återséende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0