haha

Jag startade upp gamm-gamm-gamm-datorn alldeles nyss.. Till min besvikelse så har jag nog utan att jag själv minns det, flyttat över de mesta av mina grejer till gamm-gamm-datorn(som inte vill fungera). Detta var ju som sagt en stor besvikelse, MEN dock så hittade jag några smaskigheter, bland annat så hittade jag mina bilder från ULKEN. Fantastiskt kul har jag haft åt dom bilderna! Och SÅÅ jag har längtat efter att få berätta denna smaskiga nyhet..

mina damer och herrar..

Jag fann bilder på GRÄS-STRÅET! Haha, så fasansfullt fult det var!

Dock så ska ni inte få det så roligt som ni nu tror, och få se dessa bilder, utan istället blir det en posar-bild från mina yngre dagar(lika skrattretande det, om jag får säga det själv)!


Kommentarer
Postat av: Titti

vilken snygging ;)

2010-04-15 @ 08:30:21
URL: http://the0911.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0