hemma

Hemma efter en lång tid borta.

Hade en jätte bra vecka i fjälls med familjen stiglund! Kommer att lägga upp bilder här när jag har tid och ork. Efter det så har jag spenderat mina dagar på stackgatan, men idag har jag tagit mig hem till kåge. Känner mig inte riktigt frisk idag, sjukt trött och sliten känner jag mig..

Hoppas på att jag är piggare imorgon, då ska jag nämligen och rida fritz för första gången på flera veckor, sen hade jag tänkt hinna med en springtur. Hoppas alltså på att man är fit for fight!

Nu sitter jag och tittar på en shoppaholics bekännelser med mor min, har redan sett den två gånger, så det är inte så fasansfullt roligt.

När filmen är slut så ska jag direkt dra mig till sängs och göra en tidig kväll.



Godnatt, puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0