dags för sängen

efter ett konditionspass på hästryggen!

Helt underbart måste jag säga att det är att vara tillbaka där igen. Red kansas och han var jätte fin, men han känns inte riktigt som en häst jag känner att jag vill rida den här terminen, han är inte riktigt min typ av häst, även om jag tycker han är fin. Han bjöd även på lite spänning, KUNDE ha blivit en "favorit" i repris, då jag fick mig en regäl bockserie! Tror att man blivit rätt härdad efter åren på zazzar, vilken var till nytta i detta fall!

Jag har känt mig trött och slut hela dagen, och kom i och med det på att jag glömt fara och ta mina prover jag ska ta.. Kommer därför måsta stiga upp supertidigt imorgon för att fara på lab och sticka massa otrevliga nålar i arm och finger. Smällar man får ta ibland!

Annars då? Ja, jag vet inte om jag hade så mycket mer att tillägga idag. Jag är väldigt trött även nu och kommer nog sova som en stock inatt. Börjar vara dags att krypa till kojs!

Sov så gott alla mina vänner och alla som jag känner(även inte känner).



Puss&kram.



Ps. Saknar världens bästa två pojkar som jag inte träffat på snart en vecka.Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0