nu är den här...

hösten!



Enligt mig är det abslut den vackraste årstiden, men gud så trist den är. Kallt och räligt! Var i morse ute och åkte inlines med elli och det var just precis då jag kände att hösten var här. Nu värmer verkligen ingenting annat än solen, jag höll(nästan) på att frysa ihjäl.

Ikväll gör jag comeback i hoppspecialen, jag längtar sjukt mycket. Vet dock inte riktigt vilken häst jag hoppas på att få rida. Både exidus och lafayette är ju två klara favoriter, men frågan är om man inte skulle prova på något nytt? Hur som haver så rider vi alltså 20.30 till 21.30 och vi kommer att rida UTE=kallt som bara den!

Återkommer med besked om jag fryst fast på hästryggen eller om det gått bra!

Första onsdagen på terminen väcker helt klart minnen från den första onsdagen för tre år sedan, den onsdagen som slutade med ambulansfärd till lasarettet. Saknar lilleman massor!



Ha en bra dag allihopa, puss och kram.

Kommentarer
Postat av: sara

Det är kallt här i sthlm oxå...

Ta en svart Charles Owen :D

2010-08-18 @ 17:46:17
URL: http://backlundss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0