Gubben i lådan

Sitter i det om-möblerade vardagsrummet hos mor och far och lyssnar på gubben i lådan!

Har egentligen inget vettigt att skriva, det jag har tillbringat denna dag med att göra är inte mycket vettigt. Känns som att jag håller på att bli sjuk, för hoppas att man slipper det nu i juletiderna.

Igår hämtade jag min dator som varit på lagning och nu går den som ett skållat... Dock så har jag inte NÅ kvar på den, totaly TOM.


Det känns så fruktansvärt skönt att man snart ska flytta, men jag spenderar lite för mycket tid på att fundera på vad som behöver köpas inför flytten. Det är mycket man vill ha, men frågan är ju vad man egentligen behöver?



Aja, på återséende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0