död

Jag känner mig helt död idag! Har i och för sig kännt mig helt död varje kväll hela veckan. Funderar på om jag kanske faktiskt kan ge mig själv en välförtjänt vilodag idag, med tanke på hur ovanligt mycket jag faktiskt rört på mig i veckan.

Måndag började med en ca. 50min promenad på morgonen, efter skolan tränade jag drygt en timme, för att sedan avsluta med att springa 5km.
Tisdag började med en drygt 40min promenad, för att sedan ta mig ut i skogen på en 60min ridtur och sedan avsluta med en promenad från kåge till moröbacke på 1timme och 55min.
Onsdag började med en liten promenad på morgonen då det var så kallt, för att sedan efter skolan bege sig till gymmet och träna dryga timmen, för att sedan avsluta med att springa 5km.
Torsdag hade jag motion på skolan, denna gång i form av volleyboll, efter det stannade jag kvar ca. 50min och körde styrke.
Fredag har jag hunnit med att vakna, känna efter, sedan inse att jag är väldans trött och har väldans ont i kroppen.
Lördag ska det nämligen bli ett pass på gymmet i form av både styrke och löpning.
Söndag ska det om det inte blir för kallt, ridas och ev. en sväng på gymmet.


Nu fastställer jag denna vilodag, går och lägger mig och ser en film.

På återséende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0