en så dag..

Denna dag slutade trots allt med att jag tog mig till moröbacke och spenderade min dag ute i solen med familjen stiglund, fantastiskt trevligt har vi haft det! Finns inga människor jag hellre hade spenderat dagen med. Kameran hade jag minsann med mig, så nu ska jag bjuda på bilder!






























Imorgon ser det ut att bli lika fint väder som idag och då har jag förhoppningsvis en fungerande skoter, så då blir det i så fall att ta den till mb och spendera ännu en dag med stiglunds i solskenet.


Nu ska jag dra mig mot sängen, är så sjukt slut efter dagen, man känner verkligen hur trött man blir av att vara ute på dagarna, det är ju inte särskilt ofta det händer, tyvärr.


Godnatt allesammans, ses/hörs imorgon. ADIOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0