Gott nytt år..

6 dagar senare(bättre sent än aldrig).

Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering ännu en gång. Nu har jag faktiskt inte varit hemma någonting sedan nyårsafton och har inte velat sitta vid datorn hela jullovet, så därav har det blivit mycket dålig update. Ska dock försöka ändra på det nu!

Tänkte under dagen försöka lägga in lite bilder från nyårsafton, orkar dock inte göra det nu, för det känns som ett evighetsprojekt att välja ut bilder då det togs ca. 250st.. Men jag LOVAR dock att dom kommer att dyka upp så småningom!

Kan dock inte låta bli att lägga in denna bild på världens-helt klart sötaste barn!



På återséende.

Kommentarer
Postat av: elin

men emelie... där ska ju jag vara med, jag är ju söt :ooo

haha ne jag skojade :)



/elinstiglund!(;

2010-01-07 @ 18:04:52
URL: http://stigluund.blogg.se/
Postat av: AmandaStiglund

men emelie dåe, du glömde ju nån? :D

Hahah

2010-01-09 @ 11:55:22
Postat av: elin

jag vet att hon glömde mig amanda ;)

2010-01-09 @ 22:36:23
URL: http://stigluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0