Jahapp !!

Här sitter jag hemma hos världens bästa, som inte ens är hemma, utan "sliter för fullt" på jobbet hela natten. Är inte minsta lilla avis måste jag ju säga! Har i alla fall hunnit med att se en film ikväll, den var inte sådär överdrivet bra dock.. Nu kom anders just hem, måste nog tyvärr vara osocial med honom, för jag känner att jag börjar faktiskt nästan vara trött och funderar starkt på att lägga mig i sängen och titta på lite tv.

Förväntar mig sedan att vakna där vid 07.30 imorgon av en puss i pannan, för att sedan somna om och försöka sova så länge som möjligt, då jag kommer ha en trött krigare bredvid mig. Efter detta ska jag så småningom iväg och träna med jonna, kanske är såpass att herr stiglund också hänger med, man vet ju aldrig. Efter detta är ju dock frågan rida, eller inte rida, detta återstår att se. På kvällen är det i alla fall tänkt att vi ska ta tummarna ur arslet och ta oss iväg och se snabba cash med fredde och lena. Det är väl ungefär så min närmaste framtid ser ut, återkommer med uppdatering när nya planer ska sättas i verket.


Godnatt och sov så gott(till dom som inte får sova VAKA så gott), puss.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tycker verkligen du ska fara på ridningen nästa vecka :) det var så längesen du var där :(

2010-01-26 @ 20:15:27
URL: http://lvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0