natt

Blev inge kusmus, utan blev istället en mysig prommis med ellan, i kylan. Såg ut som en snögubbe när jag kom in, och innan jag kom på att jag skulle ta ett kort så hade det redan smält bort, tyvärr..

Nu så ska jag vika in årorna och försöka få mig lite sömn!


Imorgon börjar jag 9.30, innan dess ska jag ta mig en promenad. Har två svenska lektioner, sen slutar jag till lunch, då ska jag hoppas på att det är god mat på skolan, äta den, för att sedan bege mig till gymmet med jonna. Efter DET, så återstår det att se om MR. PLANERAR-GÄRNA-INGENTING-UTAN-GÖR-HELLRE-SAKER-I-SISTA-SEKUNDEN, har tänkt att se snabba cash eller EJ!


GODNATT allesammans, puss och hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ska ta dagen som den kommer ...;)

2010-01-21 @ 23:08:03
Postat av: sara

Mliii va meme snaart? =)

2010-01-22 @ 08:26:23
URL: http://sbacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0