sjuk..

Det har väl bara varit en tidsfråga när jag skulle bli sjuk med tanke på att danne var sjuk hela förra veckan. Nu är jag i alla fulla fall nere i skiten jag med.. Alltså ingen skola igår och ingen idag heller, men idag så var jag faktiskt ledig, kändes ju bra det i alla fall, då missar man ingenting.

Igår kom jag alltså hem, för att inte smitta ner resterande i familjen stig-på.. dock så verkar det ju inte hjälpt så mycket för nästa på listan har visst också blivit sjuk!

Idag har jag alltså inte gjort ett skit, i princip hela dagen har gått till att ligga i soffan framför tvn och inte har det då ens varit något av värde att titta på under dagen.

Nu sitter jag här och hostar och snorar, mysigt värre. Ska se om det går något av värde på tv ikväll, annars så vet jag inte vad jag tar mig till för jag orkar verkligen inte göra någonting alls.

Hade faktiskt tänkt vara duktig och lägga in bilderna från nyårs, men ack vad jobbigt det känns nu när jag väl kommer till kritan.. får se om dom kommer under kvällen, annars får det bli en annan dag, kan ju dock dröja om jag känner mig själv rätt!


Måste även säga att det är kul att se att så många läsare håller mig trogna trots att jag aldrig skriver, tack till er, jag ska försöka bättra mig!






Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0