corre

Nu har jag precis kommit hem från staden. Har varit och hämtat mamma på jobbet, för att sedan fara på corre och handla. Alltid bra att följa med mamma och handla, då kan man fjäska till sig diverse godsaker! Nu har jag mättat mitt chokladbegär för en stund och det känns skönt. Pöörnan följde också med till sin arbetsplats på sin lediga dag, det var trevligt med sällskap!

Nu väntar jag på att så småningom få mig lite middag, sen vet jag faktiskt inte alls vad som står på schemat denna kväll, inte denna helg överhuvudtaget faktiskt. Daniel jobbar natt i helgen, så jag får roa mig på andra håll!

Tänkte lägga mig i soffan och se på lite tv så länge.


På återseénde! Puss och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0