dåligt från min sida

Blir inte mycket skrivet här ibland måste jag ju säga..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, har varit lite krasslig dom senaste dagarna, väldigt trött och sliten.

Något jag känner en irritation över och måste skriva om det är dessa plogbilar.. En STOR eloge till de puckon som kommit på att först så plogar vi gångvägarna, SEN så plogar vi vägarna! För dom som inte ser problemet i detta, ska jag tala om för er att detta innebär att gångvägarna får vara snöfria i några minuter, för att sedan få sig en regäl snö-dusch när snön från vägen ska plogas bort och hamnar på gångvägarna istället. Fantastiskt smart.. Lika bra att inte ploga dom alls kan man ju nästan tycka?

Nu ska jag gå och ta mig en dusch, sen så ska jag väl mest troligt så småningom bege mig till mb och titta på hockeyn dära.


På återseénde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0