the end of helg

Min helg har varit både super-bra och super-inte-bra! Lördagen var på alla sätt en jätte bra dag! Hade en trevlig roadtrip med trevligt sällskap, sedan en jätte trevlig kväll, även den med trevligt sällskap. Det bästa med lördagen var nog att jag fick träffa jennifer! Har saknat henne sjukt mycket!

I alla fall var idag en helt meningslös dag ur min synvinkel! Imorgon börjat livet på allvar..

Igår när jag tittade mig i spegeln så insåg jag hur sjukt blond jag är nu! Jag var tvungen att ta ett kort.. Insåg sedan att man inte ser hur ljust det är, men ni får i alla fall seren.

Nu ska jag se på desperate housewives, eller läsa bok? Återstår att se vad det blir. Datorn håller i alla fall på att överhetta, tänkte om intresseklubben hade lite att skriva om..



Nu är det som sagt natti för min del!


Sov sött, puss.

Kommentarer
Postat av: jc

har saknat dig oxåå:)!!!!!!!!!!!

2010-05-10 @ 15:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0