god dag

Har haft en underbart skön start på denna dag! Vaknade strax före tio och gick ganska direkt ut på en timmes promenad med vovve och mor. Var riktigt skönt! När jag sedan kom hem åt jag "frukost", för att sedan åka till solbacken med far och inhandla lite alkohol. Annars har det inte hänt mycket ännu denna dag!

Nu så ska jag passa på att ta mig en dusch medans det finns varmvatten. Varmvatten är nämligen ingen självklarhet i detta hem, då vi vedeldar.

Väntar även på att den där tarzan ska komma hit, men hockey är så mycket viktigare än sin kära.. typiskt karlar!



På återséende.

Kommentarer
Postat av: Malin

tack för svaret du! och varningen (nämlignen något jag LÄTT skulle kunna göra själv haha!)



Kul att du bloggar mkt nu! hope that means you're doing good :*

2010-11-14 @ 21:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0