nää nu må man skämmes tame'fan

Bloggstatistiken ligger verkligen i botten just nu! Jag gör inte mycket att vett på dagarna så jag borde helt klart kunna vara mera aktiv i mitt bloggande! f.o.m NU, så ska jag försöka med det!


Imorgon hade jag tänkt fara på stan och börja hitta några julklappar, dock så ser det inte ut som att det kommer att bli så, då jag är mer eller mindre fast här, men ska försöka lyckas med det i alla fall. Kan ju vara bra att handla julklappar så länge man har pengar kvar(arbetslös=fattig).

Just nu är jag ensam här hemma, familjen är i burträsk och tittar på masters match.. Jag hoppas verkligen att jag snart ska kunna ta mig härifrån, men duktig som man är så har man lyckats bli spärrad från skebo's intresseanmälan. Självklart händer detta just precis då det dyker upp lägenheter man är intresserad av! Ska in där på måndag och visa lite sadface och hoppas dom köper det, så jag får titta på dom lägenheter jag vill titta på.

Annars då?

Jo, annars så är vi i dörrbytar-tagen här i kaaug, jag lyckades peppa mamma till att impuls-köpa nya innerdörrar till huset, GRYMT snygga är dom! Nu är det t.o.m på G att lägga golv i det ena rum som är olagt i + lägga golv i kök/hall. Efter det så är jag nog nöjd ett tag inför det kommande husköpet! ;)

Ska leta fram kameran och ta kort på dom nya och gamla dörrarna så ska ni få se skillnaden.





PÅ ÅTERSÈENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0