Nu gör jag ett nytt försök..

Skulle i det inlägget som inte ville finnas lägga in bilder på några av de saker jag inhandlade på ikea.





Det absolut bästa var denna efterlängtade schäslong som jag velat köpa i många år men varit för snål. Har inget hem att ställa den i så den får stå så fint på denna plats tills vidare, har hört att det är bra att handla i framförhållande syfte..




Sist jag var på ikea så inhandlade jag den lilla av dessa två och hade beslutsångest om jag skulle köpa den lilla eller den stora, så jag var nu tvungen att inhandla den stora också, sé fint det blidde då.



Fyndade sedan denna stjärna för 99:-, hade dock även velat ha den i den större storleken som såklart var slut när vi var där, precis som alla fina julklappspapper.



Har fått ett fint kort på ellan av erkan och hittade två andra fina som jag tog typ förra sommaren, så jag var såklart tvungen att köpa ramar till dom. Dock så har jag så sjukt fullt i mitt rum nu, så dom fick stå i hallen istället.



Hittade denna jätte mysiga elefant och kunde inte motstå att köpa den till junior, så den kommer han få i julklapp!



Sen köpte jag massa mera småsaker som jag inte ids ta kort på, bland annat så köpte jag ett nytt Ludde-fårskinn, som till min lycka har blivit prissänkt och nu endast kostar 299:-? Dock så är dom ju inte likadana längre, var mycket gulare nu än sist jag köpte! :(

Men påtal om det, så grävde jag fram mitt gamla ludde-f och det är det som ligger på schäslongen på bilden där uppe, snacka om lycklig hund när det kom fram, det hade hon saknat!




Aja, nu ska jag göra något vettigare, jag har ju nämligen lite press på mig, för om jag inte får tummen ur arslet, så har jag snart ingen daniel mer.. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0