sjukt trött är vad jag är

Har precis kommit hem från min(a) kära. Har varit en riktigt låååång dag idag! Steg upp vid 06.50 för att ta mig en dusch, äta frukost och göra mig klar, för att sedan hinna åka med mamma när hon körde på jobbet 07.30. Måste ju säga att jag göra stora framsteg gällande "tid att göra mig färdig" på morgonen. Blev avsläppt på skekraft-arena, för att titta på juniors hockeyträning. Är riktigt kul att titta på småttingarna när dom spelar!

PS.Till DIG master, så måste du minsann pallra dig upp någon söndagmorgon, för att 07.45 befinna dig i u-hallen och titta på benne. Då skulle han bli glad!.DS

Annars då?

Jo, annars så har vi mest bara slappat hela dagen, då jag varit hängig och daniel varit "döds-sjuk" om han får säga det själv.. Har varit fruktansvärt synd om han idag...!!

Vi har även varit förbi på graven i afton och tittat till den! Var så sjukt vackert på kyrkogården, hade börjat skymma och var gravlyktor tända överallt! Såg ut som en stjärnklar himmel, fast på jorden. Var första gången jag var till graven, har varit lite jobbig tanke tidigare att gå dit, då jag fortfarande inte kan fatta vad som hänt och att harry verkligen inte finns här längre. Det var verkligen en rogivande stund vi hade där i alla fall och världens finaste grav och gravsten har han! Ville inte ta bild från någon annan, utan ska ta en bild nästa gång jag är dit och visa hur fint där är! Tror inte någon annan grav hade lika många ljus tända heller! , Vi saknar dig SÅ, Harry! <3

Ikväll har vi tittat på sons of anarchy, som jag varmt kan rekommendera till alla som inte sett den serien! Den får helt klart 4,5 TOASTS!

Nu känner jag mig mer död än levande, så jag ska nu lägga mig till sängs och om jag orkar titta lite på the big bang theory, som blivit lite av en drog senaste veckan.. Imorgon blir det nämligen en tidig morgon för att uträtta lite ärenden i stan, bland annat åka till skebo och böna och be! Önska mig lycka till, för det lär jag behöva..




Godnatt mina vänner och alla som jag känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0