SOM JAG HAR KÄMPAT

Har suttit här i nu cirkus två timmar och fixat och donat. Jag är totalt talanglös gällande bloggdesign, eller jag VAR totalt talanglös(måste ju säga att jag lärt mig lite nu i alla fall)!

Nu ser i alla fall min blogg lite trevligare ut! Dock så vet jag inte hur länge denna header kommer få vara kvar? Nu har jag ju fastnat lite för detta, så morgondagen kommer mest troligt spenderas med att försöka få bukt på typsnitt och färger.



Annars så har jag spenderat kvällen i stallet och hoppspec. Fick även denna dag rida världens finaste Exidus, som var lika fin som alltid.




Nu håller jag på att somna. Natti natti! pussss

Kommentarer
Postat av: Stigge

Den bilden får du då fan inte ha !!

Jag ser ju knarkad ut !! Men e de så du vill ha de så kan jag lägga en sån på min åxå ! ;)

Där du ser knarkad ut !

2010-11-11 @ 09:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0