sur-kärring

Var som sagt in på skebo idag för att försöka få bort min spärrade intresseanmälan. Kan väl säga så mycket som att det gick inge vidare, blev bemött av världens otrevligaste människa som inte ens kunde lyssna en sekund på vad jag hade att säga, en jävla kärring var det! Annars så har jag spenderat större delen av dagen med att försöka få tag på chefen på stället, han var ju dock och tryckte tårta hos Anci, så det gick inge vidare det heller.. verkar inte som att gud vill mig väl gällande flytt, utan det mesta går emot mig just nu!

När jag till slut gav upp mitt ringade till skebo, så bestämde jag mig för att baka lussebullar. Dock så blev det lite fail då jag misstänker att degspadet blev lite för varmt i och med att bullarna inte jäste så mycket som jag hade önskat. Dock så blev dom goda ändå och det är väl huvudsaken antar jag.

SEN, så kom min mor och far hem och vi begav oss till ersmark för att fira Anci på hennes 50-årsdag! Blev bjuden på världens godaste smörgåstårta och massor med annat gott fika. Det var inte illa pinkat en vanlig måndagkväll!


Sen vi kom hem igen, så har jag inte gjort speciellt mycket. Mest suttit här vid datorn och drömt mig bort genom att titta på massa fina hästar. Egentligen bara väldigt dumt, då man bara blir sad när man hittar den där perfekta hästen, som man inte kan köpa..

Nu så ska jag försöka sova, då det blir en tidig morgon även imorgon. Ska börja morgonen med att ringa skebo, jippie.

Jag saknar att ha min kära nära.





Good night, sleep tight.

Kommentarer
Postat av: amanda

Åh tack, hoppas på de =)

2010-11-09 @ 06:40:06
URL: http://norrlandsryttare.blogg.se/
Postat av: Stigge

Va e de för PUCKO du har på bild ????

Han ser ju halvt störd ut !

2010-11-09 @ 18:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0