trött och sliten..

ingenting blev riktigt som det var tänkt denna dag, som så många andra..

Nu ligger jag i sängen och är i valet och kvalet om jag ska se lite av the big bang theory eller om jag ska se någon film. Hade gärna sett en film om jag haft någon lättsam som jag inte sett på länge, men tror dock jag inte har det.

Måste i alla fall sova snart om jag ska orka upp imorgon vid halv sju, så jag hinner göra mig klar och åka med mamma till stan när hon åker på jobbet vid halv åtta.

Det har helt klart spenderats alldeles för lite tid med mina käraste den senaste tiden, börjar bara vara så less på att man ska bo på separata ställen. Längtar verkligen till den dagen vi kan flytta till något eget och man slipper detta flängande fram och tillbaka. Dock så ligger ju bollen hos mig som inte varit den flitigaste gällande jobbsökande, jag vill bara så fruktansvärt mycket mer än jag kan åstakomma och det leder istället till absolut ingenting just nu.. Jag önskar att inte världen var så jävla logisk hela tiden, utan att det fanns undantag, att man kunde ta saker i den ordningen man själv önskar, då jag tror att man skulle må så mycket bättre då!

Benne lyckades få med två retards på bild, i stugan i somras! Makatycke? Var i alla fall en söt elin med på ett hörn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0