återigen

måste jag säga att jag har absolut VÄRLDENS underbaraste hund! Alldeles nyss la hon sig inne i buren som hon har i mitt sovrum, därinne har hon ett täcke i vanlig storlek och det fyller hela buren! Hon älskar att ligga inlindad i täcken och filtar osv. världens mysigaste vovve. I alla fulla fall, till saken.. så hade hon krypit in i buren och hamnat inne i täcket, så när hon skulle ut, så fick hon sig inte ut och stog och buffade på med nosen inifrån. Då kom mamma in här och hjälpte henne ut, när hon slutligen kom ut så blir hon överlycklig och hoppar upp på mamma, pussas, kramas med henne och vibrerar på svansen*, för att hon räddat henne. Världens bästa elli!


* Hon viftar inte på svansen som andra hundar, hon gör så små och snabba rörelser, så det blir bara som vibrationer!



Det jag egentligen skulle skriva i detta inlägg var tillägnat TOMTEN och det var det att jag vill ha en ONEPIECE i julklapp! En ROSA också för den delen, tack på förhand, MVH. Emelie Hedlund!



Kommentarer
Postat av: jonnaaaaa

jag vill också ha en sån där, fast en marinblå. ska vi impulsbeställa en? (A)

2010-10-27 @ 20:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0