torsdagen

Har just kommit hem från mitt näst sista arbetspass på Hufvudsaken. Var sjukt jobbigt att städa ikväll, är helt slut i kroppen efter gårdagens hoppspec.

Måste säga att jag är verkligen glad att jag kommit igång i alla fall lite smått med ridningen igen. Det kan inte finnas något som är bättre än att bara vara omkring hästar, underbara, underbara varelse!! OCH på tal om hästar så fick jag igår veta att frida och zazzar ska starta på våran lokala ponnydressyr! Kan verkligen inte beskriva hur glad jag blev! Äntligen ska jag få träffa min kära lilla ponny igen!

Något annat som också är på tal om hästar, såå har jag äntligen bestämt mig för att jag ska ha en marinblå charles owen-hjälm! Dock så tror jag inte den kommer hinna komma till min födelsedag tyvärr, då jag velat så mycket som jag gjort innan den slutligen blev beställd! Ska inte tänka mer på det innan den kommit, för då har jag säkert hunnit ångra att jag valde en blå..

Nu så är jag trött i alla fulla fall och jag orkar inte skriva så mycket mer än såhär ikväll. Ska dock försöka bli bättre på update här framöver, jag har inte riktigt orkat ta mig tid till att skriva ner så mycket senaste tiden.



Natti natti, mina nära och kära!(alla onära och okära också för den delen)


Pusss och kram.

Kommentarer
Postat av: frida

Det ska verlikgen bli jättkul!

2010-09-10 @ 15:08:23
URL: http://seriouslyfrida.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hih, jag ska köpa en svart snart (A)

2010-09-10 @ 19:26:37
URL: http://lvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0