var ska man börja

När man är så dålig som jag är på att blogga just nu, så vet man inte riktigt vad man ska börja med att skriva, antingen blir det världens längsta inlägg, eller världens kortaste inlägg.

I alla fulla fall, så har vi idag lördag 22/1, och nästa fredag(28/1), så åker vi till Ikea för att inhandla diverse nödvändigheter! Sen på måndagen veckan därpå så ska lägenheten besiktigas och förhoppningsvis får vi nycklarna efter det! Sen är det dags att flytta för fulla muggar.

Igår kom min mor hem med två par av dom gardiner som jag tänkt köpa till vardagsrummet, riktigt skönt med en utgift mindre måste jag säga, tack bästa mamma! Fick även koppar/muggar, jättefina av min mor igår.

Annars då, jo annars så har min andra hälft för andra(eller om det är tredje?) gången lagat "red ring of death" på sitt såkallade Xbox, dvs. ännu en utgift mindre, då vi räknat med att måsta köpa ett nytt inom en snar framtid! Nu behöver vi bara köpa ett Kinect så är vi alla nöjda! Måste även köpa en tv till junior och har hittat en perfekt tv, är dock i valet och kvalet om man ska lägga ut pengar på det såhär direkt till flytten, kommer gå massor med pengar ändå.

Aja, nu ska jag försöka göra något vettigt och se om min mor och far så småningom kommer med flyttkartonger, så jag kan börja packa skor och kläder, då det i princip är det enda jag har opackat!



På återséende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0