Stök och bök i mitt kök

Och inte bara där.. Jag har lite plockande att göra och lite tvätt att vika in, sen så ska jag krypa till kojs, för idag är jag inte pigg någonstans!

Det är i alla fulla fall den femte och sista natten jag sover ensam, inatt. Det är så fantastiskt roligt att ha en nattarbetande sambo.. Men som plåster på såren så fick jag världens finaste sms såhär lagom tills man ska krypa i säng! <3

Imorgon åker vi till Umeå och hälsar på Jan Banan. Det ska bli roligt, det är inte ofta man ser till den karln sedan han flyttade till sämre-staaan. Annars så har jag inte så mycket att berätta idag, återkommer tomorrow.



Natti natti.

PS. Älskling... vill du att våra grannar ska tycka om oss, eller vill du att jag damsuger nu?.DS


Kommentarer
Postat av: DIN MAN !

Nä .. Dammsug du när jag ska sova istället !

För du har ju knappt haft nån tid på dej ..;)

Puss puss !

2011-05-20 @ 02:40:27
Postat av: sara

Uppdatera ofta mli, jag vill veta hur du mår och hur du har det =)

kraaaaam

2011-05-27 @ 14:06:25
URL: http://sarabv.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0